Van Hastière naar Givet 12 km - Reisverslag uit Hastière-Lavaux, België van oppadnaarsantiago - WaarBenJij.nu Van Hastière naar Givet 12 km - Reisverslag uit Hastière-Lavaux, België van oppadnaarsantiago - WaarBenJij.nu

Van Hastière naar Givet 12 km

Door: Brigitte

14 September 2014 | België, Hastière-Lavaux

8 september.
Hastière naar Givet.
Onze eerste wandeldag.
We vertrokken even na negenen. We hadden stevig de pas er in. Hennie wandelde met volle bepakking. Het b A etekent dat we elk uur wel even moeten pauzeren. We liepen weer heerlijk langs de Maas. Het was intens genieten omdat het daar zo mooi is. We hebben stevig doorgelopen en tegen 1 uur waren we al in het centrum van Givet. Toen op zoek naar de mairie om te vragen naar de refugié. Helaas ze waren gesloten tot 3 uur. We zijn maar eerst met de bus naar Hastière gegaan en hebben de auto opgehaald, want die willen we in Givet laten staan. Op 20 september gaan we dan met de trein terug naar Givet en vervolgens met de auto naar huis.
Weer terug in Givet gingen we naar de mairie . Ze had al geregeld dat meneer Colin kwam. Een alleraardigste man. Hij verwelkomde ons heel hartelijk. Ook mocht ik mijn auto onder het afdak op de binnenplaats van de pastorie neerzetten. Ontzettend vriendelijk.
We zijn nog even het stadje ingegaan. Daarna gegeten en op tijd naar bed.