de voorbereiding - Reisverslag uit Emmen, Nederland van oppadnaarsantiago - WaarBenJij.nu de voorbereiding - Reisverslag uit Emmen, Nederland van oppadnaarsantiago - WaarBenJij.nu

de voorbereiding

Door: Brigitte

Blijf op de hoogte en volg

05 September 2014 | Nederland, Emmen

Met z'n vijven hebben we voor het grootste deel het Jacobspad in Nederland gelopen. Afgelopen zomer besloot ik om het deel door België te wandelen. Helaas kwam ik niet zo ver als ik gedacht had nl. tot Hastière en niet tot Rocroi. Blijkbaar had ik mijn vorige wandeling toch niet voldoende voorbereid en kreeg problemen met mijn been: overbelasting. Daarna rustig aan opgebouwd en vervolgens ook met bepakking gelopen. Hennie wil nu ook meewandelen en ook zij is driftig begonnen met trainen. Deze week hebben we aardig wat heuveltjes in de Emmerdennen én de "vuilnisbelt"(nu een natuurgebied), bedwongen. Dit alles met bepakking. Of het voldoende is geweest voor de komende 2 weken zal straks blijken. Nog even en dan gaan we zondag richting Hastière. Maandag gaan we dan aan het eerste traject beginnen. Ik ben benieuwd en heb er zin in. Ook Hennie is erg enthousiast.

  • 05 September 2014 - 19:40

    Harriet:

    Zet 'm op en natuurlijk heel veel wandelplezier!
    groetjes, Harriet

  • 05 September 2014 - 21:26

    Rene Ilona En Guido Sibering:

    Heel veel succes oma Hennie en Brigitte! Pas goed op elkaar en geniet van alles wat jullie zien en tegenkomen! Liefs Rene Ilona en Guido

  • 06 September 2014 - 12:44

    Frederique:

    Dag Brigitte en Hennie,
    Een heel goede reis toegewenst en bij het wandelen veel kracht, sterkte en ook veel plezier. Met liefs van frederique

  • 06 September 2014 - 13:09

    Marianne:

    Hallo Brigitte en Hennie,
    Ik wens jullie heel veel plezier en devotie gedurende de wandelingen.
    Geniet van alles en iedereen die jullie mogen tegenkomen.
    Lieve groet, Marianne.

  • 08 September 2014 - 09:26

    Leonne Van Uden:

    Hallo,

    Hallo Brigitte en Hennie,

    Hartstikke leuk om op de hoogte te worden gehouden van jullie ervaringen tijdens jullie wandeling op het Jacobspad. Ik ben heel benieuwd. Zou best graag in jullie 'schoenen' staan.

    Leonne

  • 08 September 2014 - 19:55

    Frans Bos:

    Dag Brigitte en Hennie heel veel succes met het wandelen groeten Frans

  • 17 September 2014 - 22:06

    Annie Hubers:

    Hallo Brigitte en Hennie,
    Jullie hebben het zeer goed getroffen met het weer!
    Het is hier in Limburg nu uitstekend wandelweer en ik ga ervan uit dat dat in België ook zo is. Geniet ervan!
    We horen de verhalen wel in oktober. Hopelijk kunnen we dan ook een flinke wandeling maken bij wijze van oefentocht. Wij hebben ons aangemeld voor de 40-km tocht van de Venloop in maart 2015.
    Groetjes, wandel ze en Brigitte tot ziens op 11 oktober!
    Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

Bazancourt naar Reims 17,5 km

18 September 2014

Reims

16 September 2014

Van Chateau -Porcien naar Bazancourt 22 km.

15 September 2014

Van Lalobbe naar Chateau-Porcien 21,5km

14 September 2014

Van Rocroi naar Aubigny -les-Pothees

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 3120

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: